domingo, agosto 27, 2006

Catch me if you can.


Aeroporto Francisco Sá Carneiro, Dan returns Aug'06

Mommy, Mommy, look at me, see how fast I can run?
Look, Mommy I go so fast you can't even see me!!!
Come on, Mommy, catch me if you can.
The longer my legs grow, the faster my mind works.
Mommy, Mommy, I'm going so fast I can't even see me.
Mommy, Mommy,
somebody,
catch me if you can. Why can't anyone catch me?
Doesn't anyone see me?
Doesn't anyone see how fast I'm going? How can I stand still and move so fast?
If someone
Doesn't stop me soon, Ill be gone!!! Gone where?
Olga Schaen

4 comentários:

miosotiis disse...

"Mommy, Mommy, I'm going so fast I can't even see me."



este é o meu melhor comentário a este post...


*

dfrodrig disse...

Gone where, went where?

Don't know, can't even see me...

Anónimo disse...

Isto é uma verdadeira invasão... mas vi estas fotos e reconheci o momento. :)

O texto é fantástico...

Beijoca
Filipa

FLor disse...

e é por tudo isto que tenho orgulho de ser tua prima. sim pessoas do mundo, alegrem-se! pode ser que os provérbios tenham realmente algum fundo de verdade. ou então sou só eu a tentar pendurar-me numa corda que te prendo a um pé e seguir-te numa subida que tu nao queres reconhecer. és uma inspiraçao primo. e ai de ti que te rias com este comentário.
viva aos nossos genes. que prolifere a família prudêncio.